Wszystkie prawa zastrzeżone © anianowak.pl

Doradca w projekcie

Google Internetowe Rewolucje

 

E-mail: a.nowak@internetowerewolucje.pl

Tel: +48 532 852 443

anianowak.pl

 

E-mail: biuro@anianowak.pl

Tel: +48 512 264 372

MARKETING INTERNETOWY

ANIANOWAK.PL

Imię
Twój e-mail:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do Papugarni

 

Zyskasz dostęp do moich niepublikowanych treści pomocnych w budowie biznesu online

 

Zapisz się do newlettera

BLOG CONTENT MARKETERA

Skontaktuj się ze mną

Ten blog powstał w oparciu o wspólne doświadczenia moje i przedsiębiorców z woj. lubuskiego.

 

Znajdziesz tu informacje o narzędziach marketingu internetowego i wpisy o dobrych praktykach w marketingu online. 

 

Chcesz, by Twoja firma była widoczna w internecie? Potrzebujesz planu działania, strony internetowej lub tekstów skrojonych pod SEO?

 

Cześć, nazywam się Ania Nowak! 

 

Na co dzień pomagam lubuskim firmom skutecznie działać w internecie. Wcześniej robiłam to jako doradca Google Internetowe Rewolucje. Dziś działam na własny rachunek :)

Błyskawicznie rośnie liczba internautów wyszukujących lokalnie. Takich, którzy chcą mieć rozwiązanie tu i teraz. Inaczej mówiąc, zaspokajanie potrzeb szybko i “blisko siebie” staje się priorytetem dla współczesnych konsumentów. To dobra wiadomość dla miejscowych biznesów. Kolejnym plusem są coraz
Co to jest meta tytuł (meta title) i jak go przygotować? W najprostszych słowach, meta tytuł (meta title) to tytuł strony wyświetlany w wyszukiwarce Google. W praktyce jest to fragment kodu html "czytany" przez crowlery wyszukiwarki. W tym
Nowy rok rozpoczęłam od napisania artykułu na blog Aleo.com - "Pozycjonowanie lokalne - jak rozwijać miejscowy biznes w Google". Z wpisu dowiesz się: co to jest pozycjonowanie lokalne, dlaczego warto pozycjonować stronę w okolicy, o co trzeba zadbać,
W większości przypadków korzystanie wyłącznie z tekstu będzie mniej efektywne, niż zastosowanie kilku formatów równocześnie. Jak więc przekazywać treść swoim odbiorcom? Możliwości jest wiele – oto niektóre spośród nich. Video Bo internauci konsumują wzrokiem (i słuchem) Materiały video
Nie wykluczone, że już podczas formułowania misji w Twojej głowie domkną się pewne szufladki, a inne – wręcz przeciwnie – otworzą się, zachęcając do poszukiwania brakujących danych i nowych rozwiązań. Na końcu wpisu zamieściłam darmowy .pdf do pobrania
Znajdź słowa kluczowe na stronę internetową We wcześniejszym artykule Jak tworzyć wpisy na firmowym blogu - SEO pisałam o tym, jak wpleść słowa kluczowe /frazy kluczowe w tekst blogowy lub artykuł. Dziś o tym, jak znaleźć właściwe słowa