Wszystkie prawa zastrzeżone © anianowak.pl
Doradca w projekcie
Google Internetowe Rewolucje
E-mail: a.nowak@internetowerewolucje.pl
Tel: +48 532 852 443
MARKETING INTERNETOWY
Spotkania z przedsiębiorcami to jedna z moich najciekawszych, zawodowych przygód. Opowiadając o marketingu online, jednocześnie uczestniczę w dziesiątkach historii lubuskich firm.
Razem poszukujemy szans i staramy się pokonać bariery w zaistnieniu marki w internetowej przestrzeni.
To dla lubuskich przedsiębiorstw powstaje
Blog Ani Nowak
Projektuję łatwe w obsłudze strony internetowe wyposażone w przydatne narzędzia do prowadzenia biznesu online, m.in.: systemy mailingowe, komunikatory, płatności, sklepy internetowe, systemy rezerwacji, system zamówień jedzenia i wiele innych.
Zanim zostałam doradcą w projekcie Google Internetowe Rewolucje, współpracowałam z agencjami marketingowymi (Brand Ceo, Linkhouse, Adclick Portugal). Dla wydawcy portalu internetowego (Time Press) redagowałam jeden z większych portali informacyjnych w Wielkopolsce, a przede wszystkim pracowałam dla indywidualnych przedsiębiorców jako specjalista ds. content marketingu.
Moje doświadczenie w marketingu internetowym (content marketingu, copywritingu i pozycjonowaniu SEO) to głównie udział w projektach branży technologicznej finansowej i HR.
Na stałe jestem związana z agencją marketingową take INFO w Zielonej Górze.
Na co dzień tworzę strony internetowe, opracowuję treści do internetu, pomagam wdrażać strategie content marketingowe i SEO, prowadzę warsztaty oraz szkolenia z zakresu marketingu internetowego.
Od niedawna mieszkam i pracuję w Zielonej Górze. Zajmuję się marketingiem internetowym - copywritingiem, content marketingiem, budowaniem strategii marketingowych, wykorzystaniem narzędzi marketingowych takich jak Google Ads, czy Facebook Ads.
Specjalizuję się w content marketingu, czyli tworzeniu wizerunku marki i zdobywaniu serc internautów (potencjalnych klientów) za pomocą wartościowych treści. Bazą content marketingu jest copywriting - umiejętnie napisane, unikalne, interesujące teksty, opakowane w atrakcyjne fotografie, okraszone infografikami, przewiązane chwytliwym tytułem, jak kokardą, gotowe, by dostarczyć je odbiorcy.
Content marketing to także dystrybucja treści - wybór medium, w którym się ukażą, decyzje o formie, w której content zostanie zaprezentowany, wyznaczanie czasu i miejsca publikacji materiałów.
No i pomiar - analiza uzyskanych efektów pozwala aktualizować content marketingową strategię marki i realizować ją w przyszłości w jej optymalnej wersji.
Najważniejszym zadaniem content marketingu jest budowanie relacji z odbiorcami (otoczeniem marki). Im lepsze są treści, im trafniejsze formy i kanały przekazu, tym odbiorcy są silniej związani z marką i tym większa szansa, że grono zwolenników marki będzie większe.
Moim zdaniem, content marketing to fundament skutecznego marketingu. Można go ubogacać o linkbulding, czy płatne promocje, ale bez niego komunikacja ze współczesną społecznością staje się niemożliwa.
Tworzę strony internetowe w content studio takeINFO.
To strony responsywne, bezpieczne, z opcją edycji treści, wyposażone w skrzynki pocztowe oraz zintegrowane z potrzebnymi narzędziami (np. płatności, komentarze, czat, newsletter, etc.).
Specjalizuję się w tekstach SEO, treściach merytorycznych oraz tekstach sprzedażowych.
Od lat piszę artykuły na portale internetowe oraz do mediów tradycyjnych, opracowuję treści na strony internetowe i blogi, przygotowuję newslettering.
Doradzam przedsiębiorcom, jak skutecznie wykorzystać marketing internetowy w rozwoju firmy.
Konsultacje indywidualne to czas na audyt wirtualnych aktywów, wdrażanie zmian i analizę wyników działań. Badam strony internetowe, profile w mediach społecznościowych, content, e-mailing. Proponuję zmiany tych elementów, które tego wymagają. Razem kontrolujemy skuteczność podjętych działań.
Prowadzę szkolenia i warsztaty z marketinu internetowego, content marketingu i copywritingu. To spotkania nakierowane na praktykę i rozwiązywanie zadań stojących przed przedsiębiorcami.
Jestem content marketerką. Zajmuję się też SEO, czyli pozycjonowaniem marek w wirtualnej sieci.
Pomagam przedsiębiorcom
skutecznie wykorzystywać marketing internetowy w biznesie. Wcześniej robiłam to jako doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje, dziś działam na własny rachunek :)